ZorgMail

september 3, 2016 in Berichtendienst

Berichtendienst ZorgMail storing

Iedere dinsdag(4.00-6.00 uur) regulier onderhoud. Sessies met Mcenter kunnen onderbroken worden.

De gemiddelde tijd vanaf het indienen van de aanvraag tot aan de afspraak voor de implementatie ligt momenteel op 6 weken.

Werkzaamheden: iedere dinsdag tussen 04:00 en 06:00 uur
Doel: regulier onderhoud

Er is op dit moment geen storing bekend. Voor vragen kunt u contact opnemen met Customer Support:

E-mail: customersupport@vanadgroup.com
Telefoon: +31 (0) 10 – 288 1664

EZDA geïntegreerd met SIGRA

september 11, 2016 in Algemeen

ZorgICT Amsterdam EZDA en SIGRA zijn geïntegreerd. Een verrijking voor de zorg in Amsterdam. EZDA is de aanbieder van ZorgMail en de overige netwerkdiensten. De werkzaamheden van de Amsterdamse ZorgICT agenda zijn een onderdeel van SIGRA.
logo SIGRA EZDA zet zich in Amsterdam al jaren in voor goede en betaalbare zorg. Dit doet EZDA door de elektronische informatie-uitwisseling tot stand te brengen en te optimaliseren tussen alle betrokken zorgverleners onderling én met de patiënt/cliënt.
SIGRA werkt aan continue verbetering van de samenhang, kwaliteit en efficiëntie van de gezondheidszorg en het welzijn van de burgers.Een samenwerking van beide is een logisch gevolg.

Verklaring Informatiebeveiliging

april 18, 2016 in Berichtendienst

EZDA Secure e-mail slotje veilig communiceren De EZDA Berichtendienst is een besloten dienst. Iedere afzender en geadresseerde is bekend. De berichten verstuurd over een onafhankelijk systeem – EZDA maakt gebruik van ZorgMail-, van een onafhankelijke partij waarbij de verbindingen van en naar de centrale server end-to-end worden beveiligd. Voor systemen die dat ondersteunen bestaat de mogelijkheid om ook de berichten te versleutelen. In het document ‘Informatiebeveiliging ZorgMail’ wordt uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat voor onze klanten. Wilt u na het lezen meer weten neemt u dan contact op met ons Servicemanagement via t. 020-512 8850.